tiistai 26. kesäkuuta 2012

KT: Mysterious twins ~ osa 3 ~ ♥

Hehee... Sain nyt tehtyy viimeisen osan tähän. Myöhemmin teen jatkoa.
Tää kuoli totaallisesti. Toivottavasti se ei sit haittaa? ;_________;
Siis nyt tässä osassa on sitten se kakkusten syönti tutustuminen... eiku ö _ ö'
 Nauttikaa tästä todella kuoleesta tarinasta! ^3^ ♥
+ Tietysti musiikin kera ♥


Huutaa! /// Kertoja /// Tavallinen puhe ///  kuiskaa /// *Tekee* /// (Miettii)
Christine: Keitä te...
Christina: ...olette?

Elina: Minä olen Elina! ^^
Takeshi: Minä olen Takeshi...

Vivi: Ja minä olen Vivianna, mutta sanokaa vain Viviksi.

Christine: Missä me voimme...
Christine: ...yöpyä?

Vivi: Ihan tuossa yläkerrassa. ^^

Takeshi: Mistä päin te olette tulleet?

Christina: Kaukaa...

Elina: Mistä muuten teidät erottaa? o3o

Christina: Minulla on sininen ripsi tässä...

Christine: ...ja minulla taas pinkki. ^^


~♥~
Siihen sitten se loppui... Toivon, että se jatko osa olisi sitten parempi laatuinen. Jännittävämpi ainakin on, kun siinä tapahtuu enemmän! ^3^
Toivottavasti ei ollut kauheen epäselvä.
Pienenä selvennyksenä on se, että kaksoset jäävät siis asustelemaan tänne. ^^
~
Anteeksi, että oli super lyhyt... TwT
~
Toi loppu oli varmaan todella tylsä. :/
~
Ainiin jos ette ole vielä huomanneet... niin olen päivittänyt nukkeprofiileja ja tehnyt kaksosien profiilit.
Käykää siis toki vilkaisemassa. >:3
~
Hehehee... Miks nuket olivat innokkaita heittelemään/tiputtelemaan noita kakkusia?
Vivi ainakin heitti komeessa kaaressa kakkusen lattialle. o////o'
~
''Nukkeja istuksimassa lego pöydän ääressä lego tuoleilla.''
Joo siis ne kalusteet olivat legoista tehtyjä. 8D
~
Pöydällä oli kakkusia ja kaksosten hiuksia. ^^
~
Seuraavaan postaukseen yritän tunkea jotain todella suloista! n___n
~
Kommenttia? nwn ♥

10 kommenttia:

  1. Ihana♥ nwn

    NukkeBlogini > http://vaahtokarkkigirl.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ihanat kaksoset, rakastuin entistä enemmän~ Toivottavasti tulee pian jatkoa! :>

    VastaaPoista
  3. Voih, he ovat niin kauniita. ♥ Christina on erityisesti mieleeni, mutta molemmista pidän.

    VastaaPoista
  4. Ihanat noi kaksoset oikeeshtii <3 n___n Jaja mä taas pidän erityisesti Christinestä, sillä mulla on ittellänikin sen niminen nukke :D Ja se oli mun eka jopa ! :D ... No kuitenkin, rakastan sun nukkejas n_n


    Tämä blogi kaipaa kommentteja myös .. :(
    cherry-thisisadreamofmydolls.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän kaikkia yli ihanista kommenteista! < 3
      Jatko-osaa tulee sitten, kun on sopiva aika tehä se. owo

      Poista
  5. En kyllä erota Christineä ja Christinaa millään! Söpöjä kummatkin Ö3Ö

    VastaaPoista
  6. Jatka jo >:D Ja tee joku muukin randomi KT! jossa on Takeshi eiku :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elsa - Kannattaa alkaa erottelemaan. Oikeastaan se ei ole niin pakko osata erottaa niitä ja Christine & Christina kiittää >3<

      sonja20110 - Jatkan varmaan seuraavalla viikolla >3 Takeshista on jo kamerassa ollut useampi random KT. (Niitä en kyllä oikein viiti enään julkaista, kun ne ovat sen verran vanhoja ja muutenkin väkivaltaisia tattejen syönti KT:ta jossa Takeshi hyppiii kukka mekossaan...) Kerroinkohan liikaa... 8---------DDD

      Poista
  7. Toi tuntuu jotenkin tutulta, kun mullakin on kaksonen, näytettiin pienenä ihan samalta, en itekkään erota itteeni :D Jatkooo! ♥w♥

    ~ Ketuth

    VastaaPoista

Cute Polka Dotted Blue Bow Tie Ribbon