sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Tracon 7 ~ 100 postaus! ✰

Tracon 7 on nyt koettu, seuraavana vuonna toivottavasti uudestaan. Olin vain lauantain siellä, mutta oli hyber kivaa kuitenkin. *Q*
Yamaconiin olen luultavasti tulossa, eli sitten siellä voi tulla katsomaan ja näin. Asustani en vielä tiedä mtn. mutta ei sillä kai ole väliä vielä... YAY! 100 postaus! ~ (*≧▽≦)
Tracon 7 kuviin kuitenkin! ♥

Tämä kuva on oikeastaan otettu kotiin meno matkalla, sillä unohdin lipun jääkaapin oveen. Miten sen voi oikeasti unohtaa? Joka tapauksessa muistin kaiken muun.

 Nyt lippukin on mukana ^3^

 Vivi istui melkein koko matkan takapenkillä kanssani. Oli tylsää niin kuvailin sitä hieman ja näin, hän oli matka tekemiseni. 8D

 Kengät... ♥

 ~ The girl somewhere in the sky. ~
Heijastukset ovat ihania < 3

 Kävimme ABC tiiriössä murkinoimmassa.

 Omnomnom...

Vihdoin pääsimme Traconiin ~ ♥
 Huonolaatuista yleiskuvaa . o .
Olin tullessani 100% eksyksissä, Saija taikka Millakaan eivät olleet saapuneet. Pyörin sitten siellä yksikseni hetken, löysin mm. taidekujalle. En kuitenkaan ostanut sieltä mtn.

 Vierin ostamaan pockyjaaa, myöhemmin Saijan kanssa...
 Figu näyttelyyy ♥

(kiitos kuvasta Millan äidille & omaan hymyäni en viittiny sensuroida nwn)
 Nukke miitti alkoi, en ollut kuitenkaan koko aikaa vaan katosin jonnekkin keskivaiheessa.
Pyörin sitten Empun ja Tiitun kanssa, kunnes sitten lopulta päädyin takaisin nukkemiittiin.^^


 Nukke läjäääää < 3

 Elinan Sunny :3



 Menimme ihailemaan BJD:itä *Q*

 Eheheheee, Isäni, joka ei antanut mun ottaa kunnon kuvaa hänestä < 3

 Kävin tanssimassa  Elinan kanssa.

 Kiitos Tiitulle, joka kuvasi ^^
Pomppimiseni (y)
 Pari ihanaa asua joista otin kuvaa < 3
Oli jotenkin pakko sensuroida naamat jotenkin.
 Sitten lähdinkin jo... ;__;

 Omnomnom... Ruokaa... Kävimme takas tulo matkalla syömässä ABC Tiiriössä.

 Ostoksianiii  ≧^◡^≦
Soul Eater 1 & 2
Arki 4
Suzunari! 1 & 2

Ramuneee < 3
Joista toisen join aikaisemmin. Mansikka ramune oli loppu, niin tyytyin sitten tuohon, kun halusin sentään jtn.




14 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, haluun taas Traconiin & nähdä sut !
    Mut Yamaconissa sitten ? c: ♥

    + hihi ramunee ~ ♥

    VastaaPoista
  2. Oli kiva nähä sun nuket ja muutenki kivaa oli miitissä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elina ♡ - Yamaconissa sitten ^3^ ♥ //Tekee mieli juoda toi nyt tosta xd
      Eriga - Seuraavalla kerralla yritän olla enemmän siinä miitissä... >u<

      Poista
  3. Muahhahahaa,mä näyn tossa ekassa miittikuvassa >BDD
    oon se sinihupparinen häiskä :DD
    Mut oli kyl kiva miitti,en ois koskaa uskonu et näkisin sun nuket.. o.o

    VastaaPoista
  4. Oli varmaan kivaa >3< ihania ostoksia owo

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia. Taisi olla kivaa. :)
    Suzunari manga on muuten tosi hyvä. <3

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Miitissä oli kivaa ^^" ~
    Minä toivoin että olisin ´saanut nähdä sinut, ja toiveeni toteutui ! happyhappy >BD

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia, niistä päätellen oli varmasti tosi kivaa ! *w* Olisin kovasti halunnut tulla Traconiin, en vaan tänä vuonna päässyt.. -n- Olipa miitissä paljon nukkeja, ihania kaikki ! :3 ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MarkkuANDVipa - Aij, sä olit se... Kiitti. :3
      lilachic♥ - Kiitän. ^3^
      Siiri - Kiitit ja huomaan. nwn
      Miku_6 - Itkettää kun en kummemmin enään muista miltä näytit... Mulla on huono muisti. Joskus toisten sitten niin silloin yritän muistaa sut kunnolla & vaikka tutustuakkin. ^^
      Raali - Seuraavana vuonna sitten tai seuraavassa conissa :3

      Poista
  8. Ah noi ampparikenguttimet♥ *drool*
    Oli kiva nähä sielä :3 olin se luurankokigu hyypiö. >BD
    Toivoisin lisää kuvia Takeshista ja kaksosistaaaa♥

    -Tia

    www.fantasyworldofdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oli kiva nähä, vaikka siitäkin lähdin aika nopeasti. ^3^
      Takeshista ja kaksosista on muuten tulossa yllättävän paljon juttua. Joka on muute pimeetä...

      Poista
  9. minä olisi tahtonut tulla ;n; mutta teillä näytti olleen erittäinkin hauskaa :D

    VastaaPoista
  10. Mä muistan kun kävelin tosta ohi ja jäin tuijottaa teidän nukkekasaa.. Jos ette olis olleet siinä, mulla ei olis vieläkään omaa pullippia. Mä nimittäin ihastuin täysin niihin nukkeihin ja selvitin että mitä ne ovat, ja tässä sitä nyt ollaan, olen ihan nukkehullu >w< oon menos tracon kasiin, onkohan siel miittiä? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla ja on varmasti. Mitä itse olen katsonut niin gosun ja pullarin kautta ollaan järjestämässa miittiä. *3* ♥

      Poista

Cute Polka Dotted Blue Bow Tie Ribbon