maanantai 23. syyskuuta 2013

Tracon 8

Traconista on jo kaksi viikkoa, anteeksi. ;///;

Saavuimme Tampereelle perjantai iltana ja yövyimme Scandic Tampere Station:ssa.

Siellä oli täydellinen paikka saada cossit siististi roikkumaan.



LAUANTAI


Yukiconnn ~ ヽ(´ー`)ノ

Kävin tervehtimässä ihmisiä Yukiconin ja Crystal Fair:in pöydillä.






-




Löysin ihania poneja, joten liityin hetkeksi heidän seuraansa nukkeilemaan.

Kiitos vielä kerran Applejackille omenasta. Se oli herkullinen. Lisäksi kiitos muillekin seurausta. :3



Eruka oli itselläni mukana.


-




















Hahahaa, se oli oikea porkkana ~ <3








Pari kuvaa itsestäni lauantaina




~


Kuvaus operaationi päättyi syystä tai toisesta Saijan ja muiden kuvaamiseen ^__^''





SUNNUNTAI

Tämän näköisenä pyörin


Saavuin paikalle joskus yhdeksän jälkeen, joten oli aika hiljaista.






Lopussa tuli sitten kiire lähteä, kun kyyti odotti jo pihalla. Siinä lähtökiireessä vastaan tuli useampi brony joille olisin halunnut puhua enemmän, taikka edes pyytää äkkiä kuvaa. ;;

Loppuun tietysti vielä hankintani ♥

25 kommenttia:

  1. Ihana Traconpostaus! ^_^ Oli kivaa nähdä sinut! Toivottavasti nähdään jossain toisessakin conissa >w<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sutkin oli ihana nähdä, vaikka ei puhuttu paljoa. Mihin coneihin olet menossa? x3

      Poista
  2. Awwws sun sunnuntain cossi oli ylisöpö!! <3

    VastaaPoista
  3. Eeeeh apua, mun ja mun kaverin pikku nukepalleroiset pääs sun kuviin ;;___;; <3 (olen fluttershy cossi ryhmästä jota tulit moikkaamaan) sun cossit oli ihania ja äääw Cx Ihana postaus <3

    sokerihiirennuket.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietysti pääsi ♥ Olitte kaikki ihania ja kiitos ^___^

      Poista
  4. Eeegh, epistää, en ikinä pääse coneihin..! Ihana cossi sinulla ^^ Siellä taisi olla paljon poneja :D

    VastaaPoista
  5. Mäki olin lauantaina traconissa, mutten nähny sua >:d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ihanat asut sulla muuten :3

      Poista
    2. Aaaa, satuitko näkemään sitten edes paria höyhentä, kun niitä sattui tippuilemaan? xD

      Poista
  6. Oikeesti noi sun Pinkie asut on niin jumalaiset varsinkin toi kana saa sen kohan mieleen ku Twilight sano et Pinkie on nero ja se vastas et mä oon kana :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ;///; Nii se kohta tulee mieleen. Harmitti tosi paljon, kun joku tuli sanomaan mulle ''Pinkie Pie you're a genius'', mutta mitä sitten vastasinkaan: ''t-tthanks''. Miten en muistanut? ; ;

      Poista
  7. WAaaaaaaAAaAA mä oisin halunnu nähä sut siel ><

    VastaaPoista
  8. Näin sut siinä uhdessä kohdassa, kun se gosun nukkemiitti oli kokoontunu ouo

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin tulla kuokkimaan siihen miittiin, mutta kun teitä oli niin paljon niin en sitten uskaltanut kuin tulla moikkaamaan ja jotain säätämään siihen 8D

      Poista
  9. Ihania cossejaaaa! O.O Ja näin sut muuten (ehkä) sunnuntaina siellä, pelasit (jos se siis olit sinä :D) jotain bailupeliä, mut en päässyt moikkaamaan. ;___;

    http://adventurepig.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin varmaan minä, jos tarkoitat sitä peliä jossa hakataan niitä värillisiä nappeja. Siis se mistä on oikeastaan kuvakin tässä postauksessa. :D

      Poista
  10. Ei mulla muuta mutta Tia tuskin tykkää että siitä on kuvia täällä :'D

    VastaaPoista
  11. tuun niin kateelliseks ku luen tracon postauksia ,_,

    t. en ollut paikalla

    VastaaPoista
  12. Eikäh D: Mun hiukset on vammasesti tossa :D Mutta ei sillä niin väliä, ole hyvä omenasta vaan <3

    VastaaPoista

Cute Polka Dotted Blue Bow Tie Ribbon