perjantai 21. lokakuuta 2011

KT: Yllätys!

Tämä on nytten se juhlapostaus! x3
Jännittääkö?
Minua ainakin jännittää! (:
En tiedä kyllä miksi mutta ihan sama! :D

No kuitenkin asiasta toiseen...
Oletteko huomanneet jo uuden Blogini otsikon? c;
Se on kyllä turhan iso niin sitten kun kerkeen teen taas uuden... :>

Ja nytten takaisin juhlapostaus juttuu! :)
Tein juhla postauksesta kuvatarinan ja se oli vaivalloista tehdä sillä siinä käytettiin maalia! :3
Vivi on näimmä innostunut maalaamisesta, kun tein sille baskerin! :D

Kuvatarina alkaa pian... *w*
.............................................


Minä: Vivii onko nyt sulla kaikki tarvikkeet maalaamiseen? :)

Vivi: On!

Minä: Mitäs oot ajatellut maalailla? c:
Vivi: Saat nähä sit kun se on valmis!


Vivi: *Miettii mistä aloittaisi maalaamisen*

Vivi: Eka vihreää!

Vivi: *Lauleskelee*
Vivi: Enään viimeistely...

Vivi: ...Valmis!

Minä: Uuu... Näytä! :3

Vivi: Katso itse! :D


Minä: Hieno! c;
(Käänsin ton kuvan! ;_____;)

Vivi: Tein tämän koska halusin kiittää lukijoita! :)

Minä: Mitkä noi on? o_____o

Vivi: Siin on sä ja mä!

Minä: Hei! Ei mul oo vaaleit hiuksii tai kärsää! ;_____;

Vivi: Ne maalit valu hieman! :D

Vivi ja minä: Kiitos kaikille lukijoille! :) (Varsinkin niille, jotka osaavat kommentoida)


1 kommentti:

Cute Polka Dotted Blue Bow Tie Ribbon