lauantai 29. lokakuuta 2011

KT: Tapaaminen

 Väsäsin sitten nyt kuvatarinan, siitä mien Vivi löytää uuden tyttösen. 
En kerro vielä uuden tyttösen nimeä, vaan se selviää pian...
Ainiin kun kuvasin niin oli kosteaa. Niinpä vältin märkää nurmikkoa.

>>>>>>>><<<<<<<<
Mukavia lukuhetkiä! >w<
>>>>>>>><<<<<<<<
Huutaa! /// Kertoja /// Tavallinen puhe /// *Tekee* /// (Miettii)
 Vivi: *Kävelee* 
Vivi: (Kukakohan tuolla on?)
 Hetken kipeilyn jälkeen...
Vivi: Moi? o____o

?: Hei! ^w^
Vivi: En oo nähnyt suo ennen täällä. Kukas oot ja mitä teet täällä?

?: Istu alas nii kerron...

?: Et olekkaan nähnyt minua, sillä matkailen paljon... Minulla ei ole näimmä paikkaa minne mennä... ;__;
?: Minun nimeni on Elina ja olen täällä, kun satuin tulemaan tänne...
Elina: ...Sillä täällä on paljon lehtiä maassa. Niitä on ihan kiva katsoa, mutta suren enemmän sitä että tulee talvi. Minun elämästäni tulee hyvin vaikeaa. ;_____;
Vivi: Harmillista, kumpa sinulla olisi paikka minne mennä. *miettii*
Elina: Taidan jatkaa matkaani.

Vivi: Etkö voisi tulla minun luokseni asumaan? Olen muutenkin aika yksinäinen! :)
 
Elina: Oikeastikko?
Vivi: Oikeasti! n___n

Elina: Kiitos... Tulen mielelläni! (;

Vivi: Hei ajattele kuika hauskaa meillä tulee olemaan! :D

Elina: Hih hii! Jeps... ;)
LOPPU!

Olen tekemäss seuraavaksi halloween taamaista postausta... Tyttösillä on jo asutkin! >w<
Tein ne asut tänään... Ja Elinan hiukset on sitten tosisiistis! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Cute Polka Dotted Blue Bow Tie Ribbon