Näytetään tekstit, joissa on tunniste Haasteita. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Haasteita. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Toinen luukku ☃

Tässä luukussa avautuu Miuralta saatu haaste ja siinä samalla sitten kuvia kuvia Erukasta, lumikinoksessa. Harmitti, kun se coolcatin paketti ei ole vieläkään tullut... Ois ollut hieman talvisempaa vaatettakin tai no sukkikset edes. :------D

 1.  Mikä pullip on rumin pullip sun mielestä? 
Pullip Venus luultavasti... 

2. Mikä on lempparinukkes sun nukeista?
Eruka tällä hetkellä (*≧▽≦)

3.Kuinka monessa conissa oot ollu, ja missä coneissa?
Chibiconissa, Traconissa, Yamaconissa... Kolmessa vasta. :_:

 4. Kuinka monessa miitissä oot ollu ja missä miiteissä?
 Yli kymmenessä xd
Sellossa 18.2 & 19.6, Isossa Omenassa 14.4 & 24.3, Helsingissä megamiitissä 10.7, Adan kotimiitissä 18.7 sitten tietysti Traconissa ja Yamassa olleet miitit ja Erissan kotimiitti ja omat pikku kotimiitit. 8D

 5. Oletko nähny ikinä IRLis Tiiaa?
Mikäs tää kysymys on? xD ja olen

 6. Oliks tääs sun eka haaste?
Ei 

  7. Mikä on sun lempiruoka?
mmm... Vaikea sanoa. Ehkä makaroonilaatikko tai tai tai pyttipannu! nwn

8. Mikä on sun unelmanukke?
Varmaan Eos, Chloi, My Melody, Nina, Prunella, Shinku, Veritas... Niitä on liikaa... x o x

9. Milloin sait tietää pullipeista?
Yli vuos sitten, joskus gosussa pyöriessä.
Annan haasteen kaikille niille, jotka sen haluavat tehdä! (;
1. Mikä on ensimmäinen asia, joka tulee mieleen joulusta?
2. Suosikki julkaisusi kaikista uusista nukkejulkaisuista?
3. Miten löysit pullipit?
4. Kadutko nukkeharrastuksen aloittamista?
5. Lempivuodenaikasi?
6. Miksi päätit tehdä tämän haasteen?

Okei noi kysymykset on nyt mitä sattuu, mutta kunhan jotain. Vai mitä? n__n''

Aijoo tähän loppuun vielä se, että vaikka postauksia tulee usein niin kommentit olisivat kivoja! Eli muistakaa kuitenkin kommentoida vaikka edes yhden sanan verran, koska se piristää oikeasti kovasti.  <3

tiistai 24. heinäkuuta 2012

Haasteita

Tässä on 2 haastetta keertynyt ~ 8D
Ensimmäinen on Sharleyxilta ja toinen on nettinetteltä.
Viikon päästä on sitten blogin 1 vuotis synttärit > 3 < ♥
& Takeshi on kustomoitu, kuvia tulee siis pian.
Tähän alkuun laitan kuvan jonku Girbbu muokkasi. ♥


Kiitti vielä kerran tästä < 3

HAASTE 1
1. Minkälaiset hiuksesi ovat?
Ruskeet, puolipitkät ja pörröiset.

2. Omistatko lemmikkejä? Jos omistat, mitä?
Kissa & 7 pupua

3. Toblerone vai mansikkasuklaa?
Mansikkasuklaa *3*

4. Oletko ikinä käynyt tivolissa?
Olen joskus.

5. Mikä on lähin huvipuistonne?
Linnanmäki luultavasti. n__n

6. Onko Summeri hyvä ohjelma?
En ole katsonut ~

7. Tanssiakatemia vai teini drakula (en osaa kirjottaa)? :D
En ole seurannut kumpaakaan... Eli vaikea sanoa. 8D

8. Lemppari ruokas?
Spagetti tai makaroonilaatikko

9. Oletko käynyt jo uimassa?
En ;_______;

10. Kissa vai koira?
Kissa! >3<

11. Ootko ikinä ajanu nurmikkoo?
En (se homma on jäänyt veljien tehtäväksi >D)

12. Monta serkkua sulla on? (ei tarvi ollaa tarkkaa)
En oo varma 8'DDD

13. Lempi aineesi koulussa (aikasta) (;
Käsityö n___________n ♥


Nyt ettette tylsistyisi niin olen leikkinyt hieman doll makerilla ja tehnyt nämä:

HAASTE 2
1. Omistatko lemmikkiä? Jos omistat niin kuinka monta :D
8 lemmikkiä, 1 kissa & 7 pupua

2. Kuinka monta nukkea omistat? :D
5 tällä hetkellä... >3

3. Kuinka monta perheenjäsentä perheeseesi kuuluu?
 Minun lisäkseni 4

4.Katsotko salkkareita? :)
En

5.Minkälaiset hiukset omistat?
 Ruskeet, puolipitkät & pörröiset.

6. Mille luokalle olet menossa? :D
Kasille

7. Kuinka monessa nukkemiitissä olet ollut?
Kuudessa 8D

8.Oletko koskaan ollut miitin järjestäjä? jos olet ollut niin monessako :D
Olen & kolmessa ainakin

9.Onko sinulla tärkeitä ystäviä joihin olet tutustunut nukkemiitin kautta? :)
Luultavasti >3

10.Minkä väriset silmät sulla on?
Sinisen harmaat tai sit hieman vihreät XDDD

 ♥
HAASTAN: (gosusta) 
Electric Bird
Hinone
lilachic
kirsikka-2000
adulis
Milla- 
Haastaisin enemmänkin mutta en nyt viitti BD

Haaste:
1. Montako nukkea olet suunnitellut hankkivasi?
-
2. Mille luokalle menet?
-
3. Lempivärisi?
-
4. Unelma nukkesi?
-
5. Lempiruokasi?
-
6. Kustomoitko nukkejasi?
-
7. Paras asia kesässä?
-
8. Pitkät vai lyhyet hiukset?
-
9. Lävistyksiä?
-
10. Montako perheenjäsentä sinulla on?
-
11. Mitä sinulla on tällähetkellä päälläsi?
-
Cute Polka Dotted Blue Bow Tie Ribbon