Näytetään tekstit, joissa on tunniste Nahh-Ato projekti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Nahh-Ato projekti. Näytä kaikki tekstit

lauantai 19. toukokuuta 2012

Christine & Christina!

 He ovat valmiita ja nyt sitten pääsette opettelemaan tunnistamaan heidät... ^o^
Yritin saada jonkunlaisia lähikuvia. :3
& sit kuvasin muuten vaan ^^
 


INFOO:
- Hankin kaksi, koska halusin kaksoset & sain halvalla. ^^
- En kerro mistä he ovat hankkittu enkä oikeastaan muutakaan.
-  Kustomoin heidät koska halusin heistä omaperäiset ja itse en nyt pidä oikein niistä stock huulista.
- Heillä on pinnit, koska ne ovat suloiset niin ja muuten hiukset sojottelis ympäriinsä... :'D
- Noi hiukset on ihanan laatuset *QQ*
- Kamera on rikki, enkä tiiä mitä nyt teen... ;___;
- Saan surkeen vanhan VIDEOKAMERAN käyttöön, jota en osaa ees käyttää. ~
 















Kommentteja? nwn ♥

perjantai 18. toukokuuta 2012

KUSTOMOINTII! + peruukit

 Suoristin peruukit eilen kuten myös kustomoin heidät ^3^
Kaiken lisäksi tein vaatteita joita en kerkeä vielä julkaisemaan. ~

 Peruukeista tuli EHANAN suoran! owo
Kuumalla vedellä suoristin. ^^

Sit kustomoinnit :3



 Huulet meni pikkasen lakatessa >___<
Mut onhan ne nytki ehanat ^3^


keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Chipseii! ♥

Hohoo... Eilen tuli taas kirje... ~
Se sisälsi Chipsejä ^^
Avasin sen tänään koulussa mursuni kanssa. 8D
Oli mahtavaa taas kerran...<3
Ja sitten paketti kuviin joitten jälkeen vaitamaan niitä.

 Nätit sensurit... <3



 Siinä ne ovat *Q*
Vaalean siniset ja pinkit on mun ja liilat ja punaiset on mursuni... Sit tuli joku tommone bonus! öwö



 Kauniit eikö? nwn ~ ♥

sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Vieraita taas kerran ~ 13.5.2012

 Tänään tai oikeastaan viime perjantaina tuli kirje... Siis avasin mursun kaa sen tänään. ^^

 Siinä sen on ^^

 Takeshi yrittää avata paketin kädellään... o3o

 Kirje on aukiii...

Siellä on obitsuja ja...

(Fuukalle toinen & Takeshille toinen)
...varmaan näätte mistä ne on tilattu...

Obitsujen lisäksi tuli kenkiä. ^3^

 Nyt sitten aloin purkamaan heitä... :3

 Niil on noi takaraivot vai mitkä ne on ny... O_o

 Kaiken lisäksi ne ovat eri väriset! .___.

 Lattiaa... ~

 korvikset mitkä vaidoin heille! ^^

Täytyi suurentaa yhtä reikää... ;___;
Myöhemmin kyllä treijitimme mursun Fuukan korvia. ^^


 Korvikset  ~

 Vanhat korvikset ~

 Korvieen reijitystäää... o3o

Korvis ~
En oo varmaan ottanut kuvaa toisista reijistä jotka teimme myöhemmin... ^^
Ne voitte stalkata varmaan mursuni blogista.

Randoom kuva Takeshista jonka tarkoituksene on näyttää, että meidän Takeshimme sai VIHDOIN obitsun! *Q*

 Fuuka & Takeshi

~♥~♣~♥~
Sitten menimme ulos:



 Fuukan stalkkausta... 8D

 Chisato & Shin


Kuvasin kaksosia joiden nimet oisi varmaan hyvä paljastaa nyt... Ne ovat
Christina & Christine
>3<
 

 Tohveleitaa *Q*




























 Sit takas sisälle:
 Purin heidät uudestaan ^^




Sitten modasin jalkojaa ^3^
Cute Polka Dotted Blue Bow Tie Ribbon