He ovat valmiita ja nyt sitten pääsette opettelemaan tunnistamaan heidät... ^o^
Yritin saada jonkunlaisia lähikuvia. :3
& sit kuvasin muuten vaan ^^
INFOO:
- Hankin kaksi, koska halusin kaksoset & sain halvalla. ^^
- En kerro mistä he ovat hankkittu enkä oikeastaan muutakaan.
- Kustomoin heidät koska halusin heistä omaperäiset ja itse en nyt pidä oikein niistä stock huulista.
- Heillä on pinnit, koska ne ovat suloiset niin ja muuten hiukset sojottelis ympäriinsä... :'D
- Noi hiukset on ihanan laatuset *QQ*
- Kamera on rikki, enkä tiiä mitä nyt teen... ;___;
- Saan surkeen vanhan VIDEOKAMERAN käyttöön, jota en osaa ees käyttää. ~
Kommentteja? nwn ♥

