Näytetään tekstit, joissa on tunniste Mainostustaa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Mainostustaa. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Luukku 5

Myönnän, että tästä tulee todella tylsä luukku... Mielessä ei vain ollut mitään mielenkiintoista ja en muutenkaan kerennyt tekemään mitään erikoista. ┐(´〜`;)┌

 Kävin tänään tuossa ostamassa metrin tommosta pinkkiä pitsiä ja 4 pientä vaaleanpunaista nappia. Kuvasta ei toki nähnyt... Arvaatte jo varmaankin keitä varten nuo ovat? Voisin yrittää saada ton valmiiksi mihi noi nyt tulee, niin tässä itsenäisyyspäiväloman aikana. Aijoo, huomiseksi pitäisi keksiä jotain hienoa luukkuun... \( ̄▽ ̄;)/ 

Tähän vielä lisäksi Tiitun give away mainos. Tässä tuli mieleen giveista, että olen suunnitellut tekeväni 200 lukijan kunniaksi sitten give awayn. :-----------D

lauantai 18. elokuuta 2012

Turhaa + mainostusta

Pahoittelen, että en ole postannut vähään aikaan.
Mutta kun on koulu ja muita kiireitä...ono
No nuket istuksii hyllyssä ja kt. olisi tekeillä kun olisi parempi sää ulkona. Pari kertaa kävin kuvailemassa, mutta en päässyt edes alkuun, kun Takeshin pää tippui pusikkoon hetken päästä. Sitten yhtenä toisena kertana oli liian valoisaa... ö_ö'
 Mutta otin nyt yhden kuvan, ettei tämä postaus jää kauhean kuvattomaksi ~
Sekin on huonolaatuinen, kun käsi tärisi ottaessa kaukaa. n__n''

No tota jos ette huomaa kuva on kaapistani. Ala hyllyllä näkyy rumahko huone KT:hen liittyen... B3
Sitten ei olekkaan muuta höpinää niin tähän loppuun vielä nämä mainokseet:

 
 
Cute Polka Dotted Blue Bow Tie Ribbon