Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pakettejaa ♥. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pakettejaa ♥. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 11. joulukuuta 2013

11. luukku

Sain tänään paketin CoolCatiltä.
Näytän tässä luukussa ainoastaan paketin sisällön, mutta huomiseen luukkuun koitan saada lisää asiaa sisältöön liittyen. :)

Kaupanpäälliseksi tuli noi punaiset chipsit joihin kamera ei tarkentanut.

 Tää kenkä laatikko on ihana. (๑>ᴗ<๑)


 

tiistai 3. joulukuuta 2013

3. luukku

Saapuipa kerran tänne paketti Leeke Worldista.
Paketti sisälsi 3 peruukkia, joista paljastan teille 2. ~(‾⌣‾~)




 Ne kaksi peruukkia tulivat Mitsumille ja Michiolle



 


 Tää peruukki oli jotenkin pitkä joten...


Lisää kuvia tulee sitten jossain vaiheessa, kun ensin edes olisi hyvä valaistus kuvata. ヾ(^ ^"

sunnuntai 1. joulukuuta 2013

1. luukku

Tästä se taas alkaa, kolmas blogini joulukalenteri.

Päälle kolme viikkoa sitten 7.11. torstaina tänne saapui paketti Pullipstylestä. (ノ´ヮ´)ノ
Pahoittelen, että siitä on jo niin kauan.




Näillä kahdella nukella oli tietty järjestys missä heidät avasin.

-

10. nukkeni on Byul Sucre. *:・゚✧
Ensimmäinen Byulini ♥





 Kun olin saanut Sucren paketin nätisti esille otin sen toisen paketin.

-

Sieltä paljastui Dal Joujou eli 11. nukkeni.

Molemmat siis ovat Angelic Prettyn nukkeja. *///*






-

Lisäksi kaupanpäällisenä otin tälläisen Dal muistikirjan.



-




Sucren avaamisessa ja ständittämisessä meni sen verran kauan, että kerkesi tulla jo pimeää.
Joujoun kuviin en siis saanut kunnollista valaistusta, joten niitä ei tullu otettua kummosemmin.



Heillä ei vielä muuten sitten ole nimiä, mutta enköhän pian saa jotain keksittyä.
(๑☆‿ ☆#)ᕗ
Jos haluatte ehdotella jotain, niin alkukirjaimia ainakin voisivat olla mm.
 A, I, K, R, S
 

sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Kaksosia ja Frosti infoa ☁

Hei taas ''pitkästä aikaa''. Tuntuu kuin edellisestä postauksesta on vierähtänyt jo aika kauan. Teitähän on jo 200! Anteeksi, että juhlapostaus tulee aika myöhässä, koska jos pitän given niin siihen ei ole oikeastaan vielä mtn. Onneksi kuitenkin sain tehtyä tällaisen postauksen ja seuraava postaus tulee luultavasti jo ensi viikolla. Kuten arvaattekin se sisältää sitten Desucon Frostbiten kuvat. Postauksen loppuun pieni info siitä. Sitä ennen kuvia kaksosista ^w^ ~! ♥


















Paidat ja mamelukit ovat itsetehdyt. 

Frosti info:
Cossaan Shinkua Rozen Maidenin 2. tuotantokauden 7. jaksosta.
Eli tässä tapauksessa tämän kaltaisessa asussa pyörin siellä:


Paidan sain tänään valmiiksi ja muu asu on tekeillä, joten kuvaa ette saa vielä. Voin kyllä laittaa tänne kuvaa cossin valmistuessa. jos siis haluatte

Peruukki saapui perjantaina. Siinä sitten testailin sitä päähän ja tapoin sitä takaisin pakettiin. Se siis kuoli aika paljon... En malta oottaa sitä että pääsen ottamaan sitä taas esille ja en varsinkaan sitä kun se on frostissa ihan sotkussa. ♥

Varsinainen Frosti info:
Pyörin siellä ainoastaan lauantaina, saa tietenkin tulla moikkaamaan, tervehtimään, halimaan... jne, en pure Suunnitelmissa on ottaa mukaan kaksoset, Eruka ja Michio.
Pieni lisäys vielä. Saatan ehkä ottaa mukaan jotain pientä myytävää. Huom ehkä! nwn
Cute Polka Dotted Blue Bow Tie Ribbon