Hei taas ''pitkästä aikaa''. Tuntuu kuin edellisestä postauksesta on vierähtänyt jo aika kauan. Teitähän on jo 200! Anteeksi, että juhlapostaus tulee aika myöhässä, koska jos pitän given niin siihen ei ole oikeastaan vielä mtn. Onneksi kuitenkin sain tehtyä tällaisen postauksen ja seuraava postaus tulee luultavasti jo ensi viikolla. Kuten arvaattekin se sisältää sitten Desucon Frostbiten kuvat. Postauksen loppuun pieni info siitä. Sitä ennen kuvia kaksosista ^w^ ~! ♥
★ Paidat ja mamelukit ovat itsetehdyt. ★
Frosti info:
Cossaan Shinkua Rozen Maidenin 2. tuotantokauden 7. jaksosta.
Eli tässä tapauksessa tämän kaltaisessa asussa pyörin siellä:
Paidan sain tänään valmiiksi ja muu asu on tekeillä, joten kuvaa ette saa vielä. Voin kyllä laittaa tänne kuvaa cossin valmistuessa. jos siis haluatte
Peruukki saapui perjantaina. Siinä sitten testailin sitä päähän ja tapoin sitä takaisin pakettiin. Se siis kuoli aika paljon... En malta oottaa sitä että pääsen ottamaan sitä taas esille ja en varsinkaan sitä kun se on frostissa ihan sotkussa. ♥
Varsinainen Frosti info:
Pyörin siellä ainoastaan lauantaina, saa tietenkin tulla moikkaamaan, tervehtimään, halimaan... jne, en pure Suunnitelmissa on ottaa mukaan kaksoset, Eruka ja Michio.
Pieni lisäys vielä. Saatan ehkä ottaa mukaan jotain pientä myytävää. Huom ehkä! nwn