sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Takeshia!

Päätin nyt kuvata takeshia... & Sitten kustomoin sen uudestaan... n____n~
Odotan innolla muuten, että kerkeäisin kuvata nukkei lumessa! :3

  ^^Nyaan! Miksi tuon pitää olla vain asu? >o<
Jos olisi ollut nukke oisin heti halunnut... ;____;
I ♥ THAT! owo

~♥~♥~

No sitten nyt Takeshiin. c:

 Siinä sitten vielä Takeshia vanhoilla meikeillä... :3

 Toi ''vyö'' on jotenkin kiva! X3

Kuten varmaan huomasittekin niin olen tehnyt farkut ja paidan Takeshille! n__n~

 Tein Vivillekkin Farkut ja paidan sitten tein vielä topin... Sitten Elina sai neuleen, se tarttee viel farkut! :)




Nyt sitten se kustomointi... ♥

  Se onnistui paremmin kuin viimeksi... :3



Kommentteja? n___n~ ♥

maanantai 2. tammikuuta 2012

Candy candy candy....

 Blogi sai uuden ulkoasun! owo
Inspiraatio iski karkki paperista, kuten varmaan huomasittekin jo! :3



 Itse olen tyytyväinen elinan asuun... Se näyttää niin suloiselt siin! <3

 Vivin asussa on käytetty useampaa karkki paperia... Ja hatusta tuli mun mielestä hieno! nwn

 Tämä on se pettymys ja ongelma! Se ei oikein onnannut... =w=

Lähikuvaa Elinan asusta

 Lähikuvaa Vivin asusta
 ~'~.~'~
Sitten tein tossa uutena vuotena reijät Elinan ja Vivin korviin! o3o
onnistui ihan hyvin... :3


Cute Polka Dotted Blue Bow Tie Ribbon