lauantai 17. joulukuuta 2011

Luukku 18

Ulkoasu on saatu valmiiksi! >w<
Toivattavasti pidätte siitä... Sitten tein pienet kuvauksetkin! ^~^


 Toi tonttulakki on ihana, kun se on tollanen iso! :3


 Viville tuli tehtyä ihana mekko! c:
Sain muuten laitettuu eilen obitsun Viville... Mutta en muistanut ottaa siitä vaihdosta kuvia... >w<'



Vivistä oli vähän kuvia, kun melkein kaikki kuvat epäonnistuiva... x_x
Ainiin, sitten olin niin surkee kirjoittamaan Christmas, kun ''t'' unohtu. No korjasin sen jotenkin siihen... :---D

Merry Christmas!

Luukku 17

Elinan tekemät kortit... :3


Teen huomenna sen ulkoasun! tai ainakin yritän tehdä... >w<'
Ja Kuva tarina uudesta nukesta... Tulee myöshemmin? ;o

perjantai 16. joulukuuta 2011

Luukku 16

Se piuha, jolla siirrän niit kuvii koneelle, niin se on jossain hukassa... nii en saanut kuvia tähän. ;___;
 Mutta ILOISIA uutisia! ^w^
Jännitystä on tulossa sillä uusi nukke on ilmestynyt taloon! =3
Ja Vivin Obitsu on tullut! n___n
Kuvia on tulossa ja suurempia postauksia myös! c:
Kuvatarinaa... Ja joulu ulkoasu! >w<

IHANAA JOULUN ODOTUSTA!

keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Luukku 15





Tilaukseni ovat jo suomessa! >w<
Mutta nyt asiaan. :3
~.~.~.~.~

Elina on alkanut tekemään joulukortteja, pian näette minkä laisia niistä tuli. ^~^

tiistai 13. joulukuuta 2011

Luukku 14

Hello!
Päätin höpötellä tässä postauksessa juttusia, en näimmä kerennyt ottaa yhtään kuvaa tyttösistä tai oikeastaan mistään. u___u
~.~~.~
Yritän saada tehdyksi blogiini suloisen joulu ulkoasun, mutta en vielä pysty tehdä sitä, kun asuja vielä puuttuu... Mutta asut on jo suunnitteilla! ^~^
 ~.~~.~
Sain koulusta ihania tilkkuja! Asuja pystyy tehdä siis paremmin... :3
 ~.~~.~
Minulla on idea joulun jälkeiseen ulkoasuun... Se liittyy osittain kierätykseen! c:
 ~.~~.~
Anteeksi muuten, jotkut luukut ovat olleet hyvin tylsiä, mutta lupaan tehtä aatoksi jotain kivaa ja, ehkä jännittävää. >w<
 ~.~~.~
Tilaukseni ovat jo tulossa! *w*


maanantai 12. joulukuuta 2011

Luukku 13

Tänään on 13 päivä eli Lucian päivä! ^~^
Sen kunniaksi otin tälläsen kuvan Vivistä.. :3


Tässä vielä musiikkia, niin että pääsette tunnelmaan. n__n

Luukku 12

Onko sinullla ongelma nukkesi tavaroitten kanssa? n___n
Helppo tapa säilyttää niitä on laittaa esin vanhaan flora margariini rasiaan.

Cute Polka Dotted Blue Bow Tie Ribbon